Personal

Vår filosofi är att utrustning går att få tag på överallt men att det som verkligen gör skillnad är personalen som hanterar den!

Det är inte vem som helst som får arbeta på Adapt. Vi väljer noggrant ut vår personal och utbildar de som arbetar hos oss under lång tid innan de får ledande roller i produktionen. För att arbeta hos oss räcker det inte med att enbart vara en duktig tekniker, du måste också kunna se och förstå helheten med eventet och ha en djupare förståelse för slutresultatet. De event vi arbetar med är ofta upplösningen på ett förarbete som pågått under lång tid och alla som arbetar med det måste förstå vikten av att leverera maximalt.

Eftersom personalen är Adapt har vi satsat på att i så stor utsträckning som möjligt ha heltidsanställd personal. Här är vi unika i branschen då de flesta arbetar med frilansande tekniker. Vi har ”in house” följande funktioner:

– Projektledare
– Tekniska koordinatorer
– Turnéledare
– 3D grafiker
– Dekoratörer
– Ljudtekniker
– Ljustekniker
– Bildtekniker
– Monterbyggare
– Riggers
– Chaufförer
– Lager- och logistikchef
– Administration och ekonomi

I våra projekt kommer du möta många av funktionerna ovan. Men du är också välkommen att kontakta oss om du exempelvis behöver extra personal till ett eget evenemang. Vi hyr ut personal och kompetens för exempelvis projektledning, teknisk koordinering, hjälp med ritningar eller rent tekniska funktioner som ljudteknik.